- Nyomtatás
- 2013.06.03.
- Programajánló
Az így létrejövõ egységes kommunikációs platform a legnagyobb integrált elérést biztosítja majd a 18–29 éves korcsoportban, amit a MEEX Group társtulajdonosa, a Sziget Kft. további felületekkel támogat.
Gerendai Károly elmondta, azért örül ennek a kiadványnak, mert 100%-ban a Sziget Kft. fesztiváljainak célcsoportját éri el nagyon direkten és hatékonyan. „Ezen a médiumon keresztül egész évben lehetõségünk lesz kommunikálni a fiatalokkal, nyomon követhetik majd a szervezés folyamatát, de közben mi is várjuk tõlük a visszajelzéseket, ezért a magazint szeretnénk minél interaktívabbá tenni.”
Balogh Balázs, a MEEX alapítója és ügyvezetõ igazgatója szerint a Szigettel való együttmûködés lehetõvé teszi számukra, hogy egy szélesebb fesztiválportfóliót kínáljanak a már meglévõ célközönségnek, és persze, hogy kiszélesítsék azt az új rendezvények profiljának megfelelõen. „A MEEX-MOHA kiadvány pedig remek elérést biztosít ehhez” – mondta.
Az egyesülés mögött meghúzódó filozófiáról Lebhardt Olivér, a MOHA fõszerkesztõje és kiadója elmondta: „Mi tudunk a legtöbbet az egyetemista generáció mindennapjairól, problémáiról és vágyairól, míg a MEEX és a Sziget ismeri szórakozási szokásait és a kultúrát, amiben élnek. Ha tetszik, mi a nappalokban, õk az éjszakákban jók. Logikus volt, hogy egyesítsük a nap 24 óráját.”
A távlati terveket illetõen Kiss Gergõ, az M, MOHA-MEEX magazin lapigazgatója elmondta: „Õsztõl közös online felületet és applikációt indítunk, illetve több rendezvényt is tervezünk az együttmûködés keretein belül. Célunk, hogy minél több módon és minél szélesebb körben érjük el a hallgatókat, és ezáltal új csatornákat, felületeket biztosítsunk hirdetõinknek.“
Az M, MOHA-MEEX magazin június 7-én ingyenes fesztiválkülönszámmal jelenik meg 48+4 oldal terjedelemben, 20 000 példányban. A laphoz a felsõoktatási intézményekben elhelyezett állványokon, és a MEEX promóterein keresztül juthatnak hozzá a hallgatók.