A kifejezetten kiskorúaknak készített reklámok aránya 5,3 százalék, amely úgy tudta meghaladni a 2016-os 5 százalékot, hogy 2017 második felében az M2 a gyerekprogram ideje alatt (este 8 óráig) reklámmentes volt. Erõs a visszaesés - 8,4 százalékról 5,2 százalékra - a közismert személyeket felvonultató reklámok arányában. A korábbiaktól eltérõen már nem a média és a filmes szakma, hanem a sport delegálta a legtöbb híres szereplõt - tették hozzá. A közlemény kitér arra is, hogy a médiatanács a médiaszolgáltató kérésére öt évre meghosszabbította a Mária Rádió Frekvencia Kft. jogosultságát négy frekvencián: Celldömölkön (92,5 MHz), Móron (92,9 MHz), Pápán (90,8 MHz) és Sárváron (95,2 MHz) 2023. július 12-ig tovább szólhat. A testület továbbá rendezte a Domino TV Zrt. és az Antenna Hungária Zrt. jogvitás eljárását. A fõvárosi d1 TV szolgáltatója azért fordult a tanácshoz, mert a mûsorterjesztõ azzal az indokkal nem hosszabbította meg mûsorterjesztési szerzõdését a szolgáltatóval, hogy belsõ szabályzata alapján az automatikusan meghosszabbodik egy újabb évre. A hatóság vizsgálata szerint ennek nincs jogalapja, ezért a médiatanács új szerzõdést hozott létre a felek között - írták.