- Nyomtatás
- 2018.10.06.
- Programajánló
A terv egy átfogó, fentrõl lefelé haladó, a vásárlókat központba állító felmérés eredménye, az alábbi részeket foglalja magába: új termékek, szélesebb körû hozzáférés a vásárlók számára, erõsebb márkakereskedõk. Új termékek A Harley-Davidson, élve a piacvezetõ dizájnja és erõteljes gyártási kapacitása nyújtotta elõnyökkel, motorkerékpárok teljes skáláját kívánja kínálni a legnagyobb és leggyorsabban növekvõ szegmensekben, árkategóriák egész skáláját lefedõ teljes motorkerékpár-portfolióval, erõteljes motorblokkokkal, hengerûrtartalmakkal, motorozási stílusokkal és nemzetközi piacokkal.
Céljaink:
• A vállalat a nehézsúlyú motorkerékpárok piacán megszerzett vezetõ szerepét tovább bõvítjük, folyamatosan fejlesztve a legkorszerûbb, technológiailag fejlett Touring és Cruiser motorkerékpárokat.
• Bemutatjuk az új moduláris 500–1250 köbcentis motorkerékpárok középsúlyú platformját, amely 3 különbözõ kategóriát és 4-féle hengerûrtartalmat ölel át.Elsõ modelljei az Adventure Touring modell, a Harley-Davidson™ Pan America™ 1250, ez a 1250 cm3-es Custom modell, valamint a 975 cm3-s Streetfighter modell.
• Kifejlesztünk egy még kényelmesebben kezelhetõ, kis hengerûrtartalmú (250–500 cm3) motorkerékpárt az ázsiai fejlõdõ piacok számára egy ázsiai gyártóval kötött, tervezett stratégiai szövetség keretében.
• Vezetõ szerepet töltünk be az elektromos motorkerékpárok piacán azáltal, hogy 2019-ben forgalomba hozzuk a Harley-Davidson elsõ elektromos motorkerékpárját, a LiveWire™-t. A LiveWire-t 2022-ig további modellek követik, amelyek a portfoliót könnyebb, kisebb és még könnyebben hozzáférhetõ termékopciókkal egészítik ki, így kínálva fel az új motorosok számára a motorozás új módjait.
Szélesebb körû hozzáférés
A Harley-Davidson fejleszteni fogja piaci értékesítési koncepcióit, hogy a ma vásárlóihoz az alábbi módokon jusson el:
• Nagy elkötelezettségû ügyfélélmény megteremtésével valamennyi kiskereskedelmi csatornán keresztül
• Stratégiai szövetségeket kötünk a vezetõ globális e-kereskedelmi szolgáltatókkal, lehetõvé téve ezáltal, hogy több millió új vásárló kerüljön kapcsolatba a Harley-Davidsonnal.
• Új kiskereskedelmi formák, például világszerte kisméretû városi kirakatok révén tesszük láthatóvá márkánkat a városi lakosság számára. Ezenkívül ruházati értékesítésünket is bõvíteni kívánjuk.
Erõsebb márkakereskedõk
A vállalat egy eredményességmérési rendszert hoz létre, hogy jelentõs mértékben meg tudja növelni a márkakereskedõi hálózat és a vásárlói élmények erejét. „A Harley-Davidson azért számít legendás márkának, mert mindig mozgásban vagyunk”, mondja Levatich. „Jelenlegi tervünk újraértelmezi márkánk határait – vásárlóinkkal olyan módon fogunk kapcsolatba lépni, amely megerõsít mindent, amiért márkaként és vállalatként kiállunk, és már alig várjuk, hogy magasabb sebességbe válthassunk.”