..::Savaria On-line::.. - Hírek: A HARLEY-DAVIDSON FELTURBÓZZA STRATÉGIÁJÁT EGY ÚJ VILÁGMÉRETÛ MOTOROS-GENERÁCIÓ LÉTREHOZÁSÁRA
..::Savaria On-line::..

Navigáció
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
Keress minket facebookon
sopronfest

balaton sound

efott

művészetek völgye

sziget

tábor fesztivál

strand fesztivál

MTI

  • Teljes a SopronFest programja

    Teljes a SopronFest programja

    2024.04.20 - Mintegy 75 helyszínen csaknem háromszáz programmal várja a látogatókat a 2. SopronFest máj...

  • MOL Nagyon Balaton: idén is világsztárok a fesztiválkínálatban

    MOL Nagyon Balaton: idén is világsz...

    2024.04.14 - Gregory Porter Veszprémben, a Morcheeba Paloznakon, Jan Blomqvist Tihanyban, a Purple Disco Mach...

  • TÁBOR Fesztivál

    TÁBOR Fesztivál

    2023.08.26 - Jegyek a helyszínen kaphatók.

  • TÁBOR Fesztivál

    TÁBOR Fesztivál

    2023.08.26 - Jegyek a helyszínen is kaphatók!

  • TÁBOR Fesztivál

    TÁBOR Fesztivál

    2023.08.24 - Jegyek a helyszínen is kaphatók!

  • Sziget - Véget ért a Sziget fesztivál

    Sziget - Véget ért a Sziget fesztivál

    2023.08.20 - A befejeződött 29. Sziget Fesztiválról távozó fiatalok az óbudai Hajógyári-szigeten 2023...

  • Sziget - Véget ért a Sziget fesztivál

    Sziget - Véget ért a Sziget fesztivál

    2023.08.20 - A befejeződött 29. Sziget Fesztiválról távozó fiatalok az óbudai Hajógyári-szigetre veze...


A HARLEY-DAVIDSON FELTURBÓZZA STRATÉGIÁJÁT EGY ÚJ VILÁGMÉRETÛ MOTOROS-GENERÁCIÓ LÉTREHOZÁSÁRA
A HARLEY-DAVIDSON FELTURBÓZZA STRATÉGIÁJÁT EGY ÚJ VILÁGMÉRETÛ MOTOROS-GENERÁCIÓ LÉTREHOZÁSÁRAA Harley-Davidson ismertette „A Harley-Davidson új utakat hódít meg” elnevezésû, 2022-ig terjedõ növekedési tervét, melynek célja, hogy még többen tapasztalják meg azt az életörömöt, amelyet csak egy motor nyergében ülve érezhetnek. Jelenlegi hûséges motorosaink mellett a két keréken guruló szabadság következõ nagy forradalmát fogjuk levezényelni, hogy olyan jövõbeli motorosokat szólítsunk meg, akiket eddig még nem érintett meg a motorozás okozta adrenalin-bomba” - mondta Matt Levaticha Harley-Davidson, Inc. elnök-vezérigazgatója.

A terv egy átfogó, fentrõl lefelé haladó, a vásárlókat központba állító felmérés eredménye, az alábbi részeket foglalja magába: új termékek, szélesebb körû hozzáférés a vásárlók számára, erõsebb márkakereskedõk. Új termékek A Harley-Davidson, élve a piacvezetõ dizájnja és erõteljes gyártási kapacitása nyújtotta elõnyökkel, motorkerékpárok teljes skáláját kívánja kínálni a legnagyobb és leggyorsabban növekvõ szegmensekben, árkategóriák egész skáláját lefedõ teljes motorkerékpár-portfolióval, erõteljes motorblokkokkal, hengerûrtartalmakkal, motorozási stílusokkal és nemzetközi piacokkal.

Céljaink:

• A vállalat a nehézsúlyú motorkerékpárok piacán megszerzett vezetõ szerepét tovább bõvítjük, folyamatosan fejlesztve a legkorszerûbb, technológiailag fejlett Touring és Cruiser motorkerékpárokat.
• Bemutatjuk az új moduláris 500–1250 köbcentis motorkerékpárok középsúlyú platformját, amely 3 különbözõ kategóriát és 4-féle hengerûrtartalmat ölel át.Elsõ modelljei az Adventure Touring modell, a Harley-Davidson™ Pan America™ 1250, ez a 1250 cm3-es Custom modell, valamint a 975 cm3-s Streetfighter modell.
• Kifejlesztünk egy még kényelmesebben kezelhetõ, kis hengerûrtartalmú (250–500 cm3) motorkerékpárt az ázsiai fejlõdõ piacok számára egy ázsiai gyártóval kötött, tervezett stratégiai szövetség keretében.
• Vezetõ szerepet töltünk be az elektromos motorkerékpárok piacán azáltal, hogy 2019-ben forgalomba hozzuk a Harley-Davidson elsõ elektromos motorkerékpárját, a LiveWire™-t. A LiveWire-t 2022-ig további modellek követik, amelyek a portfoliót könnyebb, kisebb és még könnyebben hozzáférhetõ termékopciókkal egészítik ki, így kínálva fel az új motorosok számára a motorozás új módjait.

Szélesebb körû hozzáférés
A Harley-Davidson fejleszteni fogja piaci értékesítési koncepcióit, hogy a ma vásárlóihoz az alábbi módokon jusson el:
• Nagy elkötelezettségû ügyfélélmény megteremtésével valamennyi kiskereskedelmi csatornán keresztül
• Stratégiai szövetségeket kötünk a vezetõ globális e-kereskedelmi szolgáltatókkal, lehetõvé téve ezáltal, hogy több millió új vásárló kerüljön kapcsolatba a Harley-Davidsonnal.
• Új kiskereskedelmi formák, például világszerte kisméretû városi kirakatok révén tesszük láthatóvá márkánkat a városi lakosság számára. Ezenkívül ruházati értékesítésünket is bõvíteni kívánjuk.

Erõsebb márkakereskedõk
A vállalat egy eredményességmérési rendszert hoz létre, hogy jelentõs mértékben meg tudja növelni a márkakereskedõi hálózat és a vásárlói élmények erejét. „A Harley-Davidson azért számít legendás márkának, mert mindig mozgásban vagyunk”, mondja Levatich. „Jelenlegi tervünk újraértelmezi márkánk határait – vásárlóinkkal olyan módon fogunk kapcsolatba lépni, amely megerõsít mindent, amiért márkaként és vállalatként kiállunk, és már alig várjuk, hogy magasabb sebességbe válthassunk.”
Még nem küldtek hozzászólást
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Értékelés
Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be.

Még nem értékelték