..::Savaria On-line::.. - Hírek: Megújul az EFOTT
..::Savaria On-line::..

Navigáció
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
Keress minket facebookon
sopronfest

balaton sound

efott

művészetek völgye

sziget

tábor fesztivál

strand fesztivál

MTI

  • Teljes a SopronFest programja

    Teljes a SopronFest programja

    2024.04.20 - Mintegy 75 helyszínen csaknem háromszáz programmal várja a látogatókat a 2. SopronFest máj...

  • MOL Nagyon Balaton: idén is világsztárok a fesztiválkínálatban

    MOL Nagyon Balaton: idén is világsz...

    2024.04.14 - Gregory Porter Veszprémben, a Morcheeba Paloznakon, Jan Blomqvist Tihanyban, a Purple Disco Mach...

  • Előadó-támogatói programot indít a WMMD

    Előadó-támogatói programot indít...

    2024.04.12 - Artist 2 Watch néven független hazai előadók részére indít komplex támogatási programot ...

  • Paolo Nutini júliusban az Akvárium Klubban lép fel

    Paolo Nutini júliusban az Akvárium ...

    2024.04.03 - Napjaink egyik legnépszerűbb brit dalszerző-előadója, az olasz származású skót Paolo Nut...

  • Sziget - Halsey, Liam Gallagher és Skrillex is fellép az idei fesztiválon

    Sziget - Halsey, Liam Gallagher és S...

    2024.03.27 - Mások mellett Liam Gallagher, Halsey, Skrillex, Janelle Monáe, Raye és Tom Odell neve is szere...

  • Debrecenben indul az idei Fülesbagoly Tehetségkutató

    Debrecenben indul az idei Fülesbagol...

    2024.03.25 - Debrecenben indul május 5-én az idei Fülesbagoly Tehetségkutató-sorozat. A mostani, négyál...

  • TÁBOR Fesztivál

    TÁBOR Fesztivál

    2023.08.26 - Jegyek a helyszínen kaphatók.


Megújul az EFOTT
Megújul az EFOTTIdén megújul az EFOTT; célja, hogy a magyar fiatalok legfontosabb fesztiváljává váljon!

2022-ben megújul az ország legnagyobb hallgatói fesztiválja, az EFOTT (Egyetemisták és Fõiskolások Országos Turisztikai Találkozója). A 2020 óta tartó koronavírus-járvány vonzata, hogy számos ponton változott meg a fiatalok élete, és ez a fogyasztói igények változását is maga után vonta. Felértékelõdtek a közösségi élmények, a családias hangulat, a célzottan fiataloknak szóló programok; valamint a megfizethetõség is prioritássá vált. Ezek a változások adják a „Tied a fesztivál” címû koncepció alapját. Az egyetemistákat és fõiskolásokat fókuszba helyezõ koncepció a magyar egyetemi és fõiskolai hallgatók bevonásával kerül kialakításra. Várhatóan még ezen a héten elkezdik bejelenteni, kik lesznek az idei fesztivál külföldi húzónevei.

A 2019-es év még rekord látogatószámot hozott az EFOTT számára, több mint 119 ezren vettek részt a fesztiválon, 2020-ban azonban a koronavírus-világjárvány miatt elmaradt az esemény. A pandémia a 2021-ben megrendezett fesztivál programjára, gazdasági lehetõségeire is komoly hatással volt. Így az EFOTT – a komplett magyar fesztiválszervezõ szcénához hasonlóan – a nagy visszatérésre készül idén, az élõ koncertek, a személyes találkozások ünnepére. Ezzel együtt a kulturális, turisztikai és sport programpaletta bõvítésével és színesítésével is készülnek a szervezõk.

„A koronavírus-járvány megmutatta, hogy mennyire tud hiányozni a fiatalok életébõl a közösségi élmény. Az ország legnagyobb hallgatói fesztiválja, az EFOTT abban látja szerepét, hogy a közönség valódi találkozási pontja legyen, amely családias hangulatot, megfizethetõ lehetõségeket, különleges programokat kínál a magyar egyetemistáknak és fõiskolásoknak” – fogalmaz Dr. Lasztovicza Gábor, az EFOTT Kft. ügyvezetõje. Hozzáteszi: a külföldi headliner fellépõket várhatóan napokon belül elkezdik bejelenteni.

Az EFOTT közösségi jellegét erõsíti az idén elindított „Tied a fesztivál” elnevezésû koncepció is, amely a Z-generációs célközönségre szabja a fesztivált, õket emeli a rendezvény középpontjába. Az eddigi tapasztalatokra alapozva az idei esemény sokkal jobban igazodik a célközönség igényeihez; izgalmasabb, a fiatalokhoz valóban közelebb álló fellépõkkel és programokkal. A megújulás a hallgatók elképzelései alapján valósul meg; akik az igényfelmérésen és tervezésen túl a megvalósításba is bevonásra kerülnek. A hallgatói igényekre alapozva a környezetvédelem és a fenntarthatóság lesz az idei EFOTT szervezésének egyik kiemelt fókuszpontja. Ennek megvalósulása a különbözõ egyetemi összefogások keretében, illetve a házigazdaegyetemmel, a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetemmel együttmûködésben realizálódik.

A megújulás stratégiai tervezését és végrehajtását az EFOTT új kommunikációs ügynöksége, a NEST Communications látja el. A cég 2021 nyarán 1000 fõs kutatásban vizsgálta a fesztiválokkal, élõ eseményekkel kapcsolatos hazai várakozásokat. A vizsgálat során az derült ki, hogy az megkérdezettek 56 százaléka már 2021 nyarán vállalná a részvételt tömegrendezvényeken biztonsági korlátozások nélkül. „A tavaly nyárra vonatkozó várakozásokhoz képest, az idei évre sokkal pozitívabbak a kilátások, hiszen tovább erõsödött az emberekben a vírussal szembeni biztonságérzet. Ezt bizonyítja a PwC’s Global Entertainment és a Media Outlook nem rég megjelent elõrejelzése is, mely szerint a könnyûzenei iparágban 2021 és 2025 között évente 17 százalékos bevételnövekedés várható. Izgalmas kihívás egy olyan márka megújításán dolgozni, amely ilyen jelentõs értéket képvisel az egyetemisták és fõiskolások körében. Célunk, hogy még közelebb hozzuk hozzájuk az eseményt, és az EFOTT legyen az a fesztivál, amelyhez a legjobban kötõdnek a magyar fiatalok” – mondja Énekes Bence, a NEST Communications alapító-ügyvezetõje.
Még nem küldtek hozzászólást
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Értékelés
Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be.

Még nem értékelték