A tudatos alkoholfogyasztást népszerûsíti a szeszipari szövetség
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács a tudatos alkoholfogyasztás népszerûsítéséért Minimum alkohol, maximum élvezet néven folytatja a tavaly indított Másnap máshogy edukációs kampányát - közölte a szeszipari szövetség szerdán az MTI-vel. Nagy András, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács igazgatója a közleményben kiemelte, kampányuk célja az idén, hogy a fiatal felnõttek mellett az idõsebb korosztály is elmélyíthesse ismereteit a túlzott alkoholfogyasztás hatásairól és veszélyeirõl.
A közleményben ismertetik, hogy a kampány keretében videós tartalmakkal segítik a valós párbeszéd kialakítását. Az akció kiegészül a #minimummalmaxium hashtaggal. A nyereményjátékban kisorsolt páros Balaton Sound fesztiváljegyekért és Jegy.hu utalványokért versenybe szállóknak a #minimummalmaximum hashtaget használva kell kommentelniük a témában a Facebookon közzétett bejegyzéseket, ezzel is támogatva a párbeszéd kialakulását az online felületeken is - közölte a szövetség.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.