A vásárlók egyre jobban keresik az úgynevezett kényelmi termékeket, amelyek a csomagolás felbontása után azonnal fogyaszthatók. Ezek piacán tovább erõsít a Sága, ezért fejlesztik folyamatosan, automatizálják termékeik csomagolását - jelezte. Hozzátette: a Sága egyik újdonsága, hogy a fagyasztott, panírozott termékekhez mellékelnek egy teflonszerû kis tasakot, amibe helyezve akár egy szendvicssütõben vagy kenyérpirítóban is el lehet a készíteni a terméket. Ismertette, 2016 szeptemberében tulajdonosukat az angol Bernard Matthews cégcsoportot megvásárolta a Boparan Holding, amelynek a tulajdonában van egyebek között Anglia legnagyobb csirkés cége, ehhez társult a Bernard Matthews pulykás portfóliója. Elmondta: a tulajdonosváltástól újabb fejlesztéseket remél a sárvári cég. Noha jelentõs kapacitásnövelésben a vezérigazgató szerint nem gondolkodnak, a rendelkezésre álló kapacitást szeretnék jobban kihasználni, illetve korábban kedvelt termékeket szeretnének visszahozni, például a Sága baromfi májast.
Keleti Zsolt tájékoztatása szerint az elmúlt három évben a 248 embert foglalkoztató Sága árbevétele 8-9 milliárd forint között mozgott, azt 2020-ig 10 milliárd forint fölé szeretnék emelni. Amennyiben az új tulajdonos nagyobb ívû fejlesztés mellett dönt, illetve új piacokon is sikerül megjelenni, a jelenlegi árbevétel hosszabb távon akár meg is duplázódhat - tette hozzá. Közölte: cégük adózás és értékcsökkentési leírás elõtti eredménye (EBITDA) 2016-ban az egy évvel korábbi 414 millió forintról 503 millió forintra növekedett. Éves értékesítésük idén már meghaladja a 10 ezer tonnát, nyershús felvásárlásuk - amit vágóhidakról szereznek be - összesen mintegy 7 ezer tonna. A nyershús nagy részét a hazai cégek közül a kecskeméti székhelyû Gallfood Zrt-tõl szerzik be. Európából pedig elsõsorban az anyacégtõl, a Bernard Matthewstól, valamint Hollandiából hoznak be alapanyagot.