- Nyomtatás
- 2014.07.31.
- Programajánló
magára, de az óbudai áruház közelsége és a vásárlók igényei évrõl évre közelebb
hozták a két felet. A most megkötött együttmûködés keretében mind a 19 Auchan
áruházban lehet jegyet venni a Fesztiválra, augusztus 17-ig. Emellett az Auchan
óbudai áruházában is tájékoztatják majd a lakosságot a rendezvénnyel kapcsolatos
tudnivalókról annak érdekében, hogy a lehetõ legkevésbé zavarja a fesztivál a helyieket
és a vásárlóközönséget.
Évtizedes múltra tekint vissza, hogy az Auchan óbudai áruháza és a Sziget között – a fesztivál
hetében – a látogatók ingáznak. Már az óbudai lakosok is megszokták, hogy egy hétig a
fesztiválozóké lesz az áruház és környéke is. Az elmúlt években az áruház termékkínálatát
és készletét, a takarításokat és a biztonsági intézkedéseket is az egy hétre megváltozott
vásárlókörhöz igazította. Az áruház felkészülten várja mindig a fesztiválozókat, hogy a sátrak,
hálózsákok és egyéb kiegészítõk, termékek beszerzését kényelmesen és kedvezõ áron meg
tudják oldani.
Az idei évben elõször kötött megállapodást az Auchan Magyarország és a Sziget Szervezõiroda,
melynek keretében a fesztiválra az áruházlánc vevõszolgálatain is lehet mostantól jegyet váltani.
Az Auchan-kártyának köszönhetõen akár részletre, akár hitelre is megvásárolhatóak a jegyek,
országosan, mind a 19 áruházban.
Az áruházlánc emellett a lakosság tájékoztatásában is szerepet vállalt: az óbudai áruházban –
heteken keresztül a Szigetet megelõzõen – fontos és hasznos információkat juttat el a Sziget
Szervezõiroda a lakosság számára, naponta több ezer érintett lakost elérve.
„A kezdetek óta igyekszünk megragadni minden alkalmat és kihasználni minden fórumot,
hogy a környék lakosságát megfelelõen tájékoztassuk a Szigettel kapcsolatban. A mostani
megállapodással egy olyan fontos partner segíti munkánkat, amely a kerület jelentõs hányadát
éri el, hatékonyan. Az Auchan segítsége révén pedig végre megvalósul az a régi vágyunk is, hogy
kedvezményes részletfizetési konstrukcióval vehessenek jegyet látogatóink" – mondta Vetõ
Viktória, a Sziget sajtófõnöke.
„Mindannyiunk számára fontos volt ez az együttmûködés, hiszen mind a lakosság tájékoztatása,
mind a jegyekhez való országos hozzáférés a vásárlóink érdeke, ezért különösen nagy
öröm számunkra, hogy idén – sok év után elõször – egymást segítve várjuk a Szigetet. Ez
a hét az áruház életében is a buliról, a fesztiválról szól, mind szolgáltatásainkkal, mind
termékkínálatunkkal felkészültünk a fesztiválozók érkezésére az áruházban és környezetében” –
mondta el Gál Judit, az Auchan kommunikációs menedzsere.